Za naročnika – podjetje, ki se ukvarja s kratkoročnim oddajanjem nepremičnin – smo zasnovali interier, ki se odziva na njihova specifična izhodišča. Poslovni prostori so deljeni na tri segmente. Vstopni prostor s skupnimi delovnimi mesti, direktorsko pisarno s sejno mizo in servisni prostor v ozadju pisarn.
Glavni element vstopnega prostora s skupnimi delovnimi mesti predstavlja garderobna omara, ki je pomaknjena ob rob prostora in poteka po celotni globini tlorisa. Deljena je na dva funkcionalna segmenta, kar se odraža tudi na obdelavi omare. Ličnice prvega segmenta omare so izdelane iz perforiranih front in vertikalnih lamel, ki omogočajo zračenje večje količine posteljnin znotraj omar. V drug segment omar so umeščene shranjevalne površine pisarniškega materiala in čajna kuhinja. Direktorska pisarna združuje samostojno pisarno, ki se lahko pretvori v konferenčno sobo.
Dogovorimo se za sestanek, na katerem se spoznamo, predstavimo naš proces dela, pogovorimo o vaših željah in ustreznih rešitvah.
© Copyright 2020 od-do Arhitektura
“Nujni piškotki” so ključni za pravilno delovanje spletnega mesta. Ta kategorija vključuje samo piškotke, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne značilnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.
Vsi piškotki, ki niso nujno potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo za zbiranje osebnih podatkov uporabnika s pomočjo analitike, oglasov in druge vdelane vsebine, so označeni kot ne-nujni piškotki. Pred zagonom teh piškotkov na vašem spletnem mestu moramo pridobiti soglasje uporabnika.